kom just hem!

Sitter hemma nu o känner mig inte alls sugen o ställa mig i köket o laga mat! bläää..
är så grymt less på de haha.. skulle behöva en butler!;)Däremot har de gått jätte bra idag på kiosken
o imorgon är jag ledig så då tänkte jag dona o fixa här hemma o kanske gå ner på stan ! Blev smått
överaskad idag då Erik o Theres ringde från Grand o frågade om jag ville komma på lunch med dom:)
Men tyvärr så var ja i kiosken.. annars hade jag sprungit ner på grand :)haha.. Desperat??

Sitter även just nu o tänker på annelie ,bara sådär...:) nog för att jag tänker på henne ofta men just nu tänker jag lite extra på henne ..vet inte varför men de är bara så:) Känns som att de är ngt som kanske inte stämmer? Vill bara att mina vänner ska må bra o känna sig älskade.. saknar dom så otroligt mycket!De skär nästan i hjärtat o tänka att jag inte kan få vara med dom nu...men jag kommer snart hem o då lovar jag att vi ska ha de så himla roligt, eller hur annelie:)?

Hoppas de har gått bra för lilla maja gräddbulle idag på sin andra dag som vikare :)Love u babe..


Ska ta o ringa sara gumman o höra hur de går för henne:)







Ni betyder allt:) även andra o ni vet vilka ni är:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Det vsr jag som skickade mailet, så du vet =) Jag är oxå ibland dödligt less på att laga mat. Jo, man skulle ha en butler..haha! Värst är det när fantasin tryter och resten av familjen inte heller vet vad vi ska äta. Sådana tillfällen blir det oftast plättar. Ibland gör vi tappra försök och veckoplanerar maten, för att vara ekonomisk, och för att spara tid på att tänka ;) Idag blir det färdig palt. Min jädrans bloggadress funkar inte av någon anledning. Den är egentligen nilam.imala.se Här nedan följer hela länken, om du vill läsa lite om hur min vardag är, lite bilder finns det. Eller du kanske redan hade hittat dit? =) Nåja! Massor av kramar // sis

http://www.imala.se/index.php?go=user&id=42880614&granska=ja

2008-11-11 @ 17:08:04
Postat av: Anneli

Naaaw gumman vad du är söt:) kan ta o ringa dej lite senare om de gå bra, ha inte riktigt tid å prata just nu, men ja kan ringa dej i morgon så:) älskar dej så himla mkt

2008-11-11 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0