Killing me killing me!

Roligt väder de är idag..INTE! Spöregnar som igår o kände att när jag vaknade idag ville jag bara stanna under täcket o inte kliva upp! Känns bara meningslöst.. Ska på kiosken klockaan tolv o måste se till att jag får pengar nu från dom:)
Jobbar där imorgon också från 18-22 tror jag..får ju se nu hur allting slutar...! Måste bara berätta att Erik är så rolig ibland haha.. han klev upp o for iväg som vanligt o upptäckte sen när han hade börjat fara att han hade börjat åka ungefär en timme för tidigt så han kom tillbaka o la sig med alla kläderna i sängen förutom skorna då ...åh jävlar vad kallt de var! :)

De tyckte jag var lite roligt...Igår var jag så trött att jag kände mig inte så pigg på att skriva i bloggen!
Sen när erik slutar skulle han eventuellt hämta mig för vi skulle på volvo o beställa en ny bil:)Härligt..


Snart tjejer kommer jag hem till kalix o de ska bli så kul...:) Saknar er pusss



Seeyaaa... lägger in en bild på mig själv haha;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0