jooohooo...

Kom från kiosken klockan 15 o har sen dess varit i tvätt stugan o förberett maten o duschat vilket var sååå otroligt skönt!
Sitter nu o väntar på att erik ska komma hem ngn gång så man får äta.. :) Ska tillbaka på kiosken imorgon o sen på torsdag på grand o jobba...Skulle snål ringa idag till pappa men kom aldrig fram o halebop har tagit min sista krona så jag kan inte ringa till ngn ifall jag vill prata! Så om ni vill mig ngt får ni ringa till mig ...:)

Hmm, sitter o funderar på allt o har svårt att somna nu på nätterna o de är skit jobbigt! Vet inte varför.. ??
Har aldrig haft så förut....


Nå väl hoppas de händer ngt roligt idag.. kanske ta en fika på stan !

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Ett knep för sömnlösa nätter. Det handlar bara om psykologi, somna om kommer du att göra hur som helst, vad du än tror. Och när man tror att man vaknar 58 gånger på en natt så vaknar man bara normalt i snitt 2-3 gånger, inte mer. Vad du än gör, kliv inte upp och knalla runt, se inte på teve då är det riktigt kört. En tekopp som du tar med till sängen kan vara okej. Räkna baklänges från tusen till noll. Tänk på riktigt skittråkiga saker, typ hur många byxor, sockor etc du har i garderoben. Skriv lite dagbok ca 2 timmar innan du går och lägger dig, rensa helt enkelt tankarna på skräp och dylikt. Sömnlösa nätter beror oftast på att tankarna i huvudet går på högvarv. Här har du en som vet, jag har haft en ändlöst rad av sömnlösa nätter, eller bara allmänt svårt att somna in.

2008-11-04 @ 19:59:51
Postat av: jag igen...

ps, jobba inte ihjäl dig!

Kram

2008-11-04 @ 20:01:36
Postat av: Annelie

hej gumman, tänkte titta in och skriva att ja saknar dej och jag längtar så otroligt mkt tills du kommer:) förlåt för att ja inte ha ringt så mkt på sistone.. älskar dej gumman min

2008-11-04 @ 20:50:44
Postat av: Anonym

hej gumman, tänkte titta in och skriva att ja saknar dej och jag längtar så otroligt mkt tills du kommer:) förlåt för att ja inte ha ringt så mkt på sistone.. älskar dej gumman min

2008-11-04 @ 20:51:14
Postat av: annelie

glömde skriva att de va från lilla mig:P

2008-11-04 @ 20:51:46
Postat av: Maja

De är nog för att du inte har mig i närheten om nätterna, de är därför du ligger sömnlös ;) hihi.. näe lillgumman de löser sig allt. pusspuss älskar dig söt..

2008-11-04 @ 22:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0