I Jönköping!

Sitter just nu hemma hos sara o alex o idag ska vi ha lite fest o de ska bli så himla roligt o få komma bort från mina dumma tankar! Kom hit igår till tjejerna o igår så tog vi de bara lugnt o hade tjej mys med tända ljus, godis och idol så klart hihi... :) De var e rolig dag igår innan jag fick ett samtal på natten! Men har tagit ett litet urklipp från Saras blogg där hon har skrivit så roligt om mig haha.. gå in på hennes blogg http://www.invisiblesun.blogg.se/ så förstår ni ! haha

Nina: Estrella, så får du meeeeer på rullen!
Jag och alexandra: Öh? Så går den ju inte.. Haha..
Nina: Men vadå? Det gör den väl..

Haha, nina köpte nå öl också.. och i kassan så bad då kassören att få se legitimation..
Hon kollade läääänge på det till nina knäckte ur sig..
Nina: Det är faktiskt ett körkort och jag är 19 år..
Kassören: Aaa, jag ser det..
Nina: Ja men vad är problemet?
Kassören: Jamen de får väl godkänna det för denhär gången då!
Nina: JA det tycker jag..

Vad tror ni jag gör? Jå brister ut i gapskratt.. Och då tänker alexandra, kanske jag borde säga nå.. (Typ att vi inte skrattar åt kassören ) Ja då kläcker allex ur sig..
Alexandra: Ja, jag känner mig lite sne i ryggen idag..
Sara: Sne i ryggen?
En sak är då säkert.. hahah.. Vi slutade absolut inte skratta för det.. (;

När vi promenerar där så pratar vi ju som vanligt som flickor brukar göra.. haha..
Nina frågar då hur många som bor hära i Aneby?
Alexnadra: typ 5000!
Nina:
VAA!? Är det en inavelby eller? Hahaha.. (Och dom som känner nina, dom vet ju att hon inte är så tystlåten av sig.. Såå det var massor med folk och hon säger det högljutt som fan..) Haha.. Vilken galning..


Haha jag är så rolig ibland:)
Hoppas killarna får de roligt idag iDanmark..


Saknar maja o annelie gumman o mina päron så hemskt mycket!
Älskar er av hela mitt hjärta!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0