I brist på annat!

Sitter nu o väntar på att snart få fara o jobba vilket känns bra men samtidigt jobbigt pga att jag tror de kommer bli ganska så mycket att göra ikväll för att de är halloween helgen! Skulle ha varit ledig denna helg men tog detta pass av alisa för de är alltid bra med extra Cash! Erik går bara omkring som en jyr höna här hemma o vill också fara haha:) Han ska följa med ner på stan för han ska o sola o sen fara till jonas o se film antar jag:) Love u...

Maja, Sara o annelie har säkert öppnat skumpan nu o göra sig fina innan dom ska o dansa  på Hotto:) Avis...

Bond filmen var helt okey igår men kan säga att man var måttligt less o förbannat trött o vänta på att den skulle börja o den var slut vid halv två på natten o erik somnadee typ mitt i filmen haha.. vad söt han var men han var ju inte den ända som somnade på bion :) Nå väl den får 3 av 5 plus av mig....


Skriver mera imorgon men ha de så skoj alla idag !

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0