hjärnblödning nästa..

Igår var man o jobba sitt första julbord o de gick hyffsat tyckte jag förutom i början innan gästerna anlände..
Då var de typ katastrof på hög nivå.. alla hade lagt maten fel o chefen var irriterad för de handlade bara om minuter till gästerna skulle in o sätta sig så de var ganska så jävla stressande o trodde jag skulle få hjärnblödning alltså!!
Varför de tog så länge var pga att dom som skulle fixa is vagnarna tog för lång tid på sig så vi fick vänta för länge med maten innan vi kunde ta ut den .. men sen så gick de galant tyckte jag!!Alla hjälptes åt o de gick smidigt!

Men,då var de ju de att Johan "lill chefen" sa åt mig att jag hade ansvaret för mat lapparna att rengöra dom o lägga allting i samma hög.. men sen när jag skulle ta dom så hade den andra tjejen tagit dom o lagt  dom lite överallt o fick typ panik för inget stämde.. så de fattades jätte många lappar o allting blev katastrof tyckte jag..och tycker synd om dom som ska jobba idag ifall de blir fel! Men vad skulle jag göra??Försökte fixa allting.. o dom andra hade gått typ vid tio, halv elva medans jag fick sitta till halv tolv med den skiten o ingen ville hjälpa mig så var stressad,irriterad o trött!! Nu vet jag de till nästa gång att inte ta på mig de.. Även om lapparna är en små sak jämnfört med de andra så får de inte bli fel! ..

Så idag jobbar jag på de andra stället från klockan 16-22 o känner mig inte alls motiverad att gå dit idag!
men sen är jag ledig lör-sön så då blir de att slappa gärnet! Sen nästa vecka jobbar jag Mån-ons 16-21
Sen Fre-lör 16.30 till 02.00 tror jag haha:)


Ska ta o sminka mig nu iaf o ta de lilla lugna.. Har även hunnit prata med mamma o lea idag!
plus att Erik fick ny bilen igår o den är såååå fin så herregud... de bara lyser i ögonen på han!
Frågade han igår hur de känns att ha en sprillans ny bil o fick som svar att de känns som att han har lånat den!


Saknar er flickor över allt annat...:)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Hör av du hjärtat! Puss puss saknar dig..

2008-11-29 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0