Hej svejs:)

De gick jätte bra på kiosken som jag förstod att de skulle göra så ska tillbaka där imorgon klockan 12 vilket är en bra tid så man hinner vakna o göra lite saker innan man börjar jobba:) känner mig dock inte så laddad att jobba på lördag från 17-04 men hinner nog ladda upp mig inför det passet:) Sen blir de att jobba tors,fre o lördag ända fram till den 19 december då jag o älsklingen bilar hemåt mot kalix! Hade jätte gärnat vilja åka tåg eller flyg men de fanns inget av dom o annars så kostar en biljett sjukt mycket så orkar inte lägga ut så mycket pengar på de! Så då får de bli bilen...

prata nyss med maja som har dissat mig sen igår haha (Skämt) Saknar dig babe..


Skriver mera imorgon ska nu gå o ta bort min ansiktsmask..:)
Jo,köpte en t-shirt i dag på Gina för 49 kr.. skit snygg!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0