Erik nyttig_?

Erik har farit ut o jogga lite medans man själv är små förkyld o inte orkar ngt haha:)
Sen blir jag nog själv en stund hemma för han skulle tydligen fara o sola o gå på XY o ta sig en öl me
jonas o självklart så får man pengar först imorgon så man kan inte gå ut idag o ta sig en cider!!
Men imorgon då då ,hehe då är de min tur att ha roligt! Ola min chef ringde även idag o sa att jag kunde vara ledig o de
var skönt att höra så jag inte bara åker utan att få svar.. sån är jag! Måste alltid få höra att saker är okey innan jag gör något!

Ska försöka kliva upp tidigt imorgon o packa de sista o ta ut pengar till erik för halva hyran o sen gå ner till buss centralen o fara till jönköping!:) Jag längtar så himla mycket... För detta är sista gången innan jul jag kommer gå ut o ha de skoj för sen blir de jobb varje helg.. Torsdag-lördag typ 12 h pass:) Men de skadar inte för då få man pengar iaf!Men skulle hellre jobba på ett kontor istället för detta jag jobbar med nu, för om vi säger att jag kommer jobba inom detta om ca 10 år så kommer jag vara död haha:) näee kanske inte riktigt men ska försöka mitt bästa o se till att jag blir ngt bra ! Har kommit en ganska så bra bit på vägen!:)


Malin,har hört den låten o den är bra ,men den med Fast Car tilltalar mig mera!Du får ta o skaffa dig en sån här blogg istället men du kan ju även ha kvar den andra!!:) Kram




Blir nog såhär i helgen:) Vin glas i handen.. Eller hur tjejer:)?Tihi
SEEyaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajjamensan fattasbara!! Whiii.. Nu blir det fest.. hahah.. PUSS

2008-11-13 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0