Dagen..!!

Pratade nyss med annelie gumman o jag blir varje gång lika glad att få höra hennes röst:)
Idag har jag varit på kiosken o sen så ringde erik o sa att han var nere på stan o hade inga små pengar till parkerings avgiften så var tvungen att springa till bussen o möta honom nere på stan för han skulle på ett möte o sen for vi o käkade pizza vilket var gott men onödigt.. Sen for vi på knalle o letade vita byxor till erik när han ska på Sensation white i danmark nästa helg.. haha ni vill inte veta vad han köpte för vita byxor o vars han köpte dom :) han är bara för söt haha...

Imorgon ska jag till Grand som sakt o jobba o på fredag vet jag inte vad jag ska göra? Bara ta de lilla lugna..
Funderar starkt på att ta mig ett varm bad o bara vara.. Ta en stund för sig själv:)


Saknar mamma o pappa så hemskt mycket att de är jobbigt samt alla mina underbara vänner som finns alltid för en :)

De var allt.. seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Annelie

kändes jätte skönt o prata med dej:) Du är som så förstående o braah på å lyssna gumman min:) saknar dej otroligt mycket gummsan!

2008-11-05 @ 20:40:27
Postat av: Sara

Hahah, jag tycker det var garn gulligt det han köpte.. (: haha.. Nä men hoppas du mår bra och så honeypai.. Syns SNART.. Whiiii.. Puusss

2008-11-06 @ 09:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0