Då var helgen över:)

I helgen har jag jobbat o de har varit grymt jobbigt för de var så mycket folk o så hade vi en ny kille som man var tvungen o hjälpa samtidigt som man själv var stressad så man arbetade för två men de gick bra tyckte jag!:) han ville ju lära sig så de var ju bra... Men vi blev ändå snabbt klart vilket är konstigt men de kanske var för att vi höll efter så bra o bara ville hem i slutet av natten.. var hemma fyra ungefär o vid fyra brukar vi vara klara med städningen! Ska även jobba Torsdag denna vecka o sen lördagen från 17-04 så då kan man snacka om lång pass haha men de gör inge då rullar de in pengar:)

Ska på en timme till kiosken första dagen o se hur de funkar o de ska bli kul tycker jag, de enda är att dom är halv dålig på svenska så man får lyssna lite extra plus att dom snackar så fort ! Men de kommer säkert o gå bra..är ju van vid kiosk o grill!
Skulle så jätte gärna vilja sitta på ett kontor o jobba 8-16 varje dag eller bli chef över ett hotell eller en restaurang! Fan vad najs de skulle vara men de är ett tag bort eller så händer de aldrig haha , men man får ju ha drömmar!

Sara ,om du läser detta så tänkte jag ta ledigt vecka 46 för Erik är borta den helgen plus att jag har fått pengar då o undrade om jag skulle komma till jönköping eller du till oss så skulle vi kunna ta en tjej kväll me lite fika,shopping, mat o dricka o kanske gå o svänga våra lurviga haha:) ?? Vad sägs om det? jag är så sugen på att hitta på ngt o få umgås med ngn i sitt eget kön haha...


De var allt.. Eller Joo annelie vad fin du var i din nya klänning.. hoppas du hade roligt:)Miss uu soo
Maja ta de lugnt nästa gång med alkoholen..Dissarn ;) Hihi

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Thii, det hade varit ooootroligt myyysigt... Jag är helt klart på! PUSS gumman!

2008-11-04 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0