7 November!

Har nyss slutat från jobbet o de har varit grymt mycket att göra.. har fått vara buffenissa o servitris o de har gått helt okey tycker jag! Var lite oberedd på att jag skulle vara i buffen då allt var nytt .. är inte så nöjd över min prestation idag men man lär ju sig eftersom!:) Så har jobbat från 17-23.30 idag så imorgon är jag ledig om inte ola ringer och ber mig komma för de skulle vara sjukt mycket folk imorgon också..kan inte fatta hur bra Grand går alltså.. förra veckan hade dom alla rum upptagna o de är typ 900 rum haha:)

Ringde erik o fick värsta chocken.. han var på XY o drack med jonas! Hmm säger jag.. de trodde jag inte!
Men men låt killarna roa sig tänker jag.. bara jag får ledigt nästaa lördag så man själv får gå ut eller bara vara med
Sara o alex:) Ola skulle höra av sig närmare uti den helgen!hoppas hoppas.....;)

Har även idag varit med erik o tagit en fika nere på stan o sen knallade vi hem o hämtade bilen för att fara o prov köra lite bilar o provkörde faktiskt själv en Polo o den vill jag såå gärna ha.. de var en bra o liten bil för lilla jag:) Erik tyckte även om den så vi får väl se nu om man kanske bilar hem med en ny bil..:) Sen efter allt körande så for vi hem o lagade mat o tog de lugnt innan jag började jobba! Erik körde ner på stan o gick o sola o jag gick sen på jobbet o nu sitter jag här o tänker se lite tv o invänta honom o se hur full han är :) Men tror han är ganska nykter för de lät som de...!!

Nu ska jag se tv o kanske somna på soffan:)

Älskar alla mina vänner o familj..ni vet vilka ni är:) Saknar er av hela mitt<3

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas hoppas gumman.. Saknar ju du en massa massa.. Puss puss stumpisrumpan (:

2008-11-07 @ 12:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0