11 november!

är inte detta dagen då de hände ngt i USA?? hmm...Datumet känns bekant!

Nå väl, har nyss gjort mig klar innan jag ska fara på kiosken.. har ingen lust men måste!
Får ännu inte betalt..utan ska "Lära" mig hur de går.. Bullshit fan... kan ju allt redan!
bara dom skulle låta mig visa själv...

Prata nyss med Sara gumman o då var hon nära Högakusten bron o de var så roligt att prata me
henne en stund:) Ska ringa henne sen när jag slutar o höra hur de går för henne! Man är ju lite orolig...
Förstår faktiskt inte varför jag skriver nu för mitt hjärnkontor står still?? haha..

Annelie gumman, saknar dig så mycket gumman o nu är de verkligen inte länge bort!;)love u
Maja gumman, samma sak för dig med, maja hiii maja hooo:)love u tooo

Ska äta ngt nu innan jag går..
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Maja

De var väl ändå 11september terroristerna krascha i höghusena? ;) Hihi love u sweetie

2008-11-11 @ 16:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0