SUCK... vad jag är dum!

fan har tappat bort min handväska i går med mobil o börs.. har polis anmält den för de är garanterat ngn som har snott den när vi var på vimmel! Har även fått spärra mitt swedbank kort o har ringt över 100 ggr till mobilen o de går fram men ingen svarar. plus att jag har ringt till vimmel men ingen svarar där heller. så måste gå in imorgon o se om dom har öppet ! För den kan vara där.. och de tror jag! Fattar inte varför jag skulle ta med det.. åhhh vad less jag blir...!!!
Annars brukar jag bara ta med mig id kortet o pengar.. Nu är allt borta! Jävla skit alltså..körkortet o allt!!!

orkar fan inte göra nya kort o köpa ny telefon.. de har jag inte råd med nu! Toppen att de skulle b li så här..


Nu ska jag vänta ytterligare en månad tills jag går ut o festar !!!



love u erik<3


Kommentarer
Postat av: Pottan

Nina, de är sånt som händer, de är juh inte hela världen :) Men man lär sig alltid något av sina misstag :) Du ska nog se att de kommer att lösa sig, även om de inte känns så för stunden :)

2008-07-20 @ 21:49:39
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0