onsdag..

Idag har man varit tidigt uppe pga av att jag skulle till tandläkaren o det gick jätte bra förutom att knäppskallarna i haparanda har inte skickat mina rapporter dit som jag sa att dom skulle göra! Dom tyckte allt såg bra ut o förhoppningsvis så får jag ta bort den snart skulle vara helt underbart men samtidigt konstigt!

idag har jag,linnea o jonas varit nere på stan så att lill Linnea fick shoppa lite grann:) Hon sa att hon ville flytta hit haha..
Sen har vi varit o ätit mat på Jensens bofhouse o de var så där tyckte jag.. mkt pengar för lite mat o speciellt om man har övertrasserat sitt konto med nästan 50 spänn ! Imorgon ska jag o jobba igen från 21-02.30 o på fredag ska jag, Erik,Jonas o linnea fara till Liseberg men känner mig inte så road inför de när de var jätte många som hade skadat sig under rainbow igår!:(  

Usch vad jag saknar mamma o pappa.. de är hemskt fan! Tänker på dom hela tiden samt alla vänner!


ska dricka mitt kaffe nu iaf.. puss o hej Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0