NY vecka..

Idag har man inte gjort så hemskt mycket förutom att tvätta o köpt 2 nya sätt underkläder! Fick min rätta storlek på bh:n o de kändes bra att få professionel hjälp! Den storleken man har haft eller som man har trott är nästan skratt retande.. tidigare trodde jag att jag hade runt 75 C men är en 65 DD ;) haha men dom sitter helt underbart o de är så värt att gå till ngn som kan sin sak.. Allting blev bättre:)

Annars har jag bara sett en film o tagit de lugnt! Dock var jag sugen o fara o bada idag med för de var svin varmt idag också men kände att jag orkade inte pga av att jag ha badat 2 ggr i rad:)Har blivit väldigt brun men kommer aldrig komma ikapp erik direkt haha...



Snart kommer du gumman saknar dig hjärtat:)
 Snart kommer du gumman:) miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0