Jobba snart...

jahapp då satt man själv hemma i lgh nu när killarna har gått ner på stan! Sitter bara och väntar nu på att fara och jobba så man får de bort stökat.. är så trött så jag skulle kunna somna här jag sitter! Men de ska nog gå bra när man har kommit igång med allt.. måste dock prata med chefen idag om lönen för han kan inte få tro att jag ska provjobba ända till den 25 juli innan jag börjar få lön.. ska då inte jobba gratis de är då säkert för då kan kan han skita i mig för jag kan min sak !

Annars tar jag och söker nytt.. för pengar behövs verkligen nu i min ficka! Jag som brukar säga att pengar gör ingen lycklig men just nu så känns de fan som de.. har gått så mkt med pengar nu på senaste pga av flytten och inköp av nya saker så de känns som att dom har runnit från kontot!! Men de ska nog lösa sig brukar jag tänka..

Sen imorgon ska jag sova lääääänge.. kommer inte kunna sova först vid halv fyra, fyra i natt tills kroppen har lugnat sig efter allt spring och skrik från högtalarna och alla fulla människor! Bara dom öppnar restaurangen snart så de blir dag tid.. de ska bli så kul och få servera och göra kunderna nöjda efter besöket!

Näee nu ska jag vila ett tag innan jag åker på en timma.. puss o hej 

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0