Fynd!

jag är världens bästa på att fynda saker billigt som igentligen kostar skjortan.. Som idag!
Behövde ett par svarta serverings skor så jag gick in bara så där på myrorna o hittade världens bästa serverings skor o märket var Björn Borg  helt oanvända med pris lappen kvar .. kostade annars 600 spänn men eftersom jag är så bra på att fynda så kostade dom mig bara 75 kr! plus att jag fyndade mig ett par svarta ballerina skor som är grymt sköna o som bara kostade 30 kr.. Vet att många inte tycker om second hand men va fan? Jag ser bara de som ett hjälp till rädda barnen, miljön plus att dom har jätte fina saker/ kläder! Fattar mig inte på dom som är så Jävla fin i kanten o inte ens vågar gå på sånt.. måste bara köpa de dyraste o de senaste ! Kan säga iaf att här i borås på myrorna så är hälften av alla kläderna nya med prislappen kvar från olika affärer o kostar inte mycket.. Som idag tex hittade jag ett par nya Miss sixty byxor som hade kostat 1200 kr i affären som bara kostade 160 kr! ÄR inte de ett fynd ??

Man ska då  inte klaga tycker jag.. ! Synd bara att de finns människor som är som dom är.. Finns dom som inte ens orkar gå på rea för att de är för jobbigt o billigt! HAHAHA ni är då LOL!

Så där nu fick jag säga mitt ord! Ska klockan sex på bio o äta med killarna...

Saknar er:) Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0