Fredag..5 år idag!:)

Först vill jag skriva att idag har jag och erik varit tsm i 5 år och är lika kär som då:) tänk jag hade just fyllt 14 och då var erik 16 påväg att fylla 17.. fem år senare är jag 19 år och han blir 22 i oktober! tycker åren har bara farit iväg .. många härliga år:)

 Nu vet ni de iaf.. Igår var jag och jobbade och de gick jätte bra plus att jag tyckte de var jätte roligt för de var så mycket folk och livat hela tiden och sånt älskar jag! Fick även en egen nyckel och börs igår till kassan och fick veta att jag har blivit anställd tills vidare pga av att han kan inte ge mig ngr tider ännu för att restaurangen öppnar först i mitten av augusti så de kommer bara bli strö tider lite här och där.. men han kunde inte lova mig fast anställning men dock så sa han att han vet att jag vill jobba så mycket som möjligt så skulle jag få ett annat jobb med fast anställning skulle jag inte tveka för att tacka ja!
Fick även bra med dricks och mycket beröm.. från både gästerna o personalen! Men hälften av gästerna var i min ålder och dom trodde jag var 16 haha men är man liten så är man!;)

Så idag är jag ledig och imorgon jobbar jag från 11-15 och 21-02.30 så de blir juh ändå lite klirr i kassan tills man kommer igång.. ska dock söka på en affär som ligger här i närheten där vi bor.. eller ngn restaurang .. får se vad de blir:)
Eller invänta att ngn ringer från ställena jag har lämnat mina cv:n på.:)


Hörde också att lilla maja var sjuk så du får krya på dig gumman om du läser detta!miss u...


Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Lea

Har Nina gått och blivit modern och skaffat sig en blogg? De var på tiden nu hara jag ännu mer å snoka i ;)

2008-07-11 @ 19:59:28
URL: http://poottan.blogg.se/
Postat av: Maja

Tack gumman! :)

2008-07-12 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0