Första inlägg

Hej allihopa!

nu har jag äntligen fixat mig en blogg vilket känns kul för att kunna sysselsätta mig på dagarna pga av att jag har flyttat ner till Borås och lämnat hela min trygghet bakom mig! Har iallafall skaffat mig ett jobb här nere där jag kommer att jobba som servitris ett tag .. ska dock söka mig ett nytt för att ingen är under 25 där vilket känns tråkigt för mig:(

De som mest känns jobbigt nu är att jag inte har skaffat mig någon vänskapskrets här så när erik är och jobbar på dagarna eller är och tränar så försöker jag sysselsätta mig själv som att tex: gå ut o gå, shoppa,städa,se film,läsa tidning,lösa korsord eller prata med mina underbara vänner som finns för mig hemma i kalix:) saknar dom så innerligt mycket och min familj också! Känns bara så kul att testa något nytt och få vara en helt ny människa och börja om igen! Men jag tror de löser  sig ganska snabbt med vänner här nere pga att jag är ganska så framåt när de gäller att möta nya människor.

Nu ska jag iaf se vad de finns att göra på denna blogg...seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0