Förhoppningsvis så..

är min handväska på vimmel för jag har nämligen varit nere på stan idag o kollat in genom skylt fönstret o på baren stod det en blå back med en väska som såg ut som min så jag får hoppas att det är den!  Synd bara att dom har stängt idag .. haha var juh även in hos polisen vid hittegods o jag blev värsta glad när han sa att han hade min väska o när han kom med den så var det  inte den haha jag blev över lycklig för 2 minuter :)

måste ha den imorgon för annars blir jag knäpp på riktigt! Lycka är inte direkt min framgång nu på senaste!
Nå väl de löser sig säkert som leaa skriver åt mig:)jag får lita på henne.. hehe

annars har jag varit på netto o handlat lite mat o snart så slutar älsklingen min:)
Är de ngn som vill mig ngt så ring till eriks mobil tills vidare puss o hej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0