Tvättdag:)

Skulle igentligen gå ut o gå i morse men somnade om igen så de får jag ta sen efter tvätten!:)
Idag händer de nog inte så hemsktmycket... Vet att erik kommer hem vid två el halv tre tiden för han ska till vårdcentralen o kolla sitt ben för de är nå knas med det! Känns skönt att man får lön i veckan så man inte behöver vända på varje krona!

Måste bara berätta något roligt.. Här för ngn dag sedan när jag o erik låg o sov så föll sängen ihop och erik hamnade i golvet o jag på honom haha.. Lite rädda vi blev! De hände typ klockan fem på morgonen o kan säga att de var inte de bästa sättet o vakna på.. de var nämligen benet på sängen som vek sig!;) Men de är bara de att de benet har varit trasigt så vi väntade bara på att de skulle vika sig när som helst!

Har igår suttit även o kollat på ikeas hemsida på möbler/saker som jag vill köpa hit för de är inte så värst mycket vi har här ännu i lägenheten! Vill ha de lite mer trevligare än så stelt!

Nå väl.. ska snart diska o se tv:) Uppdatera mera maja o annelie! haha..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0