städning!

Vaknade idag halv elva typ men somna om o tur så ringde annelie o väckte mig för annars hade jag sovit längre!
Fick ett ryck direkt jag klev upp för att stor städa o jonas har hjälpt till:) tack för de jonas!

Så nu är de super fint o luktar gott som jag älskar! snart kommer älsklingen hem från joobbet o då ska vi äta pyttipanna med stekt ägg .. Jonas kommer även idag att flytta till sin lgh o de kommer bli så tyst när han far! ingen att prata med under dagarna då erik jobbar! men får juh snart mera arbetstid så då gör de inget för mig.. :)

Snart kommer du gumman.. saknar er alla:)

Denna låt har fastnat i min skalle:) går o nynnar på den hela tiden men bra är den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0