Skatte pengarna:)

Idag har ja fått tillbaka på skatten o de var behövligt nog för att jag får lön på fredag men men haha:)
Har även hunnit fynda en brun lång kofta från Gina, En basic tröja som är svart o ett bälte som tyvärr var trasigt såg jag nyss så den måste jag fara tillbaka med! Har även handlat lite ingredienser till middan jag ska göra idag.. Ska göra Min egen speciella köttfärssås o spaghetti o alla brukar gilla det!:) För ja är så bra ....

Längtar som bara den tills fredag då jag får fara o göra mig fin i håret o så längtar jag tills söndag då jag ska få fara på kräftskiva!:) Mitt liv är underbart plus att jag längtar till måndag då gumman kommer:) Var igår med erik till doktorn o han måste nog troligen opereras i knäet för de lutar som att de är minisken som spökar! Men de behöver heller inte vara de för jag har varit på samma operation o då trodde dom att jag hade problem minisken men de var tydligen bara en inlammation med var o blod som irriterade som dom sög bort från knäet! :) Förhoppningsvis så blir de bra.. :) Positiv måste man vara..

pratat även med mamma o hon hade skickat spegeln till mig igår så förhoppningsvis får jag den imorgon:) tack så mycket för de lilla mamma o pappa:)saknar er så mycket...


Nu är jag mycket hungrig.. Men får inte äta först vid klockan halv fem::(

Älskar mitt hjärta Erik så mycket!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0