onsdag ... imorgon jobba!;)

ja imorgon ska man o jobba igen o de ska bli kul:) har idag varit på apoteket o köpt plåster o så gick jag in på netto o hittade mig en ny platt tång för bara 79 kr som jag har kollat på tidigare som kostar 200 kr:) Haha så ytterligare ett fynd..
har knappt kunnat sova i natt för grannen har haft fest som vanligt o hållt på o spela hög musik till typ klockan tre innan de blev tyst!Men erik däremot har sovit som en stock ...

ja undra vad man ska hitta på för ngt roligt idag?:) Bara älsklingen kommer hem snart så vi kan fara o hyra film o bara mysa framför tv:n...:)Älskar dig så mitt hjärta!<3



Nå väl nu ska jag se på tv o äta frukost har inte hunnit de ännu.. seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0