Ny dag..

Har igentligen ingen ork att skriva i denna blogg nå mera känns de som.. skaffade mig en dagbok igår som jag har börjat skriva ner saker som tankar om hela mitt liv som jag inte vill dela med mig här! Här skriver jag mest om saker jag gör på dagarna till mina vänner nu när man bor så långt ifrån dom!:) Men ska försöka skriva mera o inte bara med min dagbok..

Nå väl.. annelie for igår o sa att jag inte skulle gråta men nog blev man allt ledsen sen när man sa hej då o gick från henne!
Fan att de ska vara så jobbigt o säga hej då till ngn.. Speciellt när man bor nu så långt borta! Men tur nog så vet jag att hon alltid finns nära även om jag skulle så bo på andra sidan jordklotet!:) Var så tyst imorse när hon inte var här.. Men men!
Antar att hon har haft de roligt här för jag tycker vi har haft jätte skoj...haha..! Har aldrig sprungit så mycket på knalle land som när hon var här.. men de är ett bra ställe så man ska inte klaga!:)

Snart kommer maja o sara o de ska bli super kul de med.. längtar! :) Inte länge kvar nu...
Annars har jag inte gjort så mycket idag.. varit o lämat tbx en film o målaren har hållt på med köket sen imorse så imorgon blir de klart! Får dock vänta lite på dom nya skåpluckorna men de ser så mycket bättre redan nu!Ska kanske imorgon på Ikea men får se om vi orkar de haha... de var allt jag hade att skriva...


saknar mamma o pappa!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0