helgen!

Den har varit svin bra fast väldigt jobbig pga av att man har varit vaken sent o klivit upp tidigt..
Kan ge exempel: Torsdag natt slutade jag klockan 04.00 o somnade inte först vid halv sju.. Vaknade klockan 11 o sen for
vi till uppsala o satt i bilen i ca 6 timmar... Var vaken till halv ett o vaknade Lördag morgon kl halv sex o var ute o kollade på paintball till kl 16.00 o sen sätta sig i bilen på väg hem till Borås o var hemma halv elva på kvällen. Hade en timme på mig o fixa mig i ordningen för vi skulle ut o dricka... Slutade med att man var hemma 04.00 o vaknade sen igen klockan sex!


Jobbig helg men rolig!:) Så nu är jag super trött o ska sova en stund.. seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0