Hej hallå:)

Igår var jag o hälsade på en tjej som heter Sofia som jag träffade på krogen  i lördags och de var jätte trevligt :) Riktigt snäll tjej men de är lite komiskt över hur de kom sig att vi började prata o fick kontakt ! haha.. orkar inte skriva för de blir så långt.
Nu klockan två ska jag ner på stan o fika med en tjej som heter Emma som jag har träffat genom jobbet.. De ända dåliga är att de typ spöregnar här idag!

Fick en chock igår då jag kom hem från Sofia.. Killarna tvättade och o erik hade diskat o gjort de så fint!:) Ibland blir man så glad när dom kommer på att göra sånt själv utan att man måste fråga om dom kan vara så snälla o göra det!!


Nå väl nu är de inte långt bort tills annelie gumman kommer o hälsar på:)

Saknar mamma, pappa o mina tjejer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0