.......

Vet igentligen inte vad jag ska skriva men tänkte jag skulle fördriva tiden till erik kommer hem o snor datorn! Därför är de lika bra och använda den så mycket som möjligt! Har iaf blivit klar med tvätten o disken.. Känner mig dock väldigt trött i skallen idag.. har ingen aning om varför?? kanske för att jag är hungrig o behöver mat haha.. har bara ätit frukost ännu så de kan ju vara de!Ska snart med erik o se vad de är för fel på hans knä.. hoppas bara de inte är något allvarligt.. han verkar rädd för att han inte skulle kunna utöva hans sporter ifall dom skulle behöva operera! De kan juh hända att han har samma sak som jag har haft i mitt knä när jag blev opererad men då är de bara att försöka träna upp de igen! Så jag tror de kommer bli bra...:)

Nästa måndag så kommer annelie gumman o hälsar på o de ska bli så himla roligt..Hon stannar i en vecka o man får hoppas att den veckan går väldigt sakta! Dumt att säga kanske att "Hoppas jag inte jobbar mycket den veckan"!
Men chefen min sa att de blir först den 23 augusti jag får mera arbete..Då ska jag stå på schemat också!


Nu kom erik puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0