äntligen:)

Idag har jag varit hos frissan o de blev så underbart fint o jag är så himla nöjd med färgen o klippningen att jag igentligen inte behöver skriva nå mer!Ska ladda upp en bild sen så ni får se hur fint de blev.. Har även fått lön idag o de känns bra fast de kanske inte var så många miljoner! Men de är juh iaf mer än vad jag har haft på senaste..haha

Vet inte vad man ska hitta på idag.. känner mig väldigt trött o vet inte varför??Hmm..
Nå väl de blir säkert något bra.. skönt o ta de lungt på helgerna ändå när Erik är ledig och anneli kommer ju snart så då tänkte jag man kunde passa på o gå ut:)

Har vaä igentligen inte så mycket att skriva förutom att jag är SVINNÖJD över håret!:)


LOve u baby...

seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0