080808 är de idag:)

Igår var jag o jobbade o de var skit mycket att göra men de var som sakt ändå väldigt roligt för jag satt mig ner o pratade med Boney M som skrev autograf till mamma för jag berättade att hon var ett stort fan o hon skulle bli så glad ifall hon fick de:) hur trevliga som helst.. Dom sa att jag skulle säga till min mamma att hon ska vara lycklig att ha mig för jag var så snäll, söt o modig.. jag var så nervös när jocke sa att jag skulle gå in till dom i restaurangen innan dom skulle spela men de gick bra .. haha bara att nervositeten släppte efteråt så jag började skaka! Fick även själv kort på dom o autograf..Ett minne för livet!;) Fick dricks också typ 400 kr:)Chi ching...

Somnade först klockan halv sju i morse o vaknade igen klockan ett o var jävligt trött! Annars har jag o baby bara myst o druckit lite vin o sett en film! Vi har även varit o ätit på stan o tagit en kaffe.. har varit en rolig dag med Erik!
Har även fått en paket av mor o far o blev så glad att jag nästan började gråta.. Erik fick en kudde, jag en fleccepläd, kökshanduk,ett jätte fint halsband o en hel påse med klubbor i alla smaker plus 500 kr...:) tack för de mamma o pappa älskar er så himla mycket o saknar er så! De roliga var att jag visste inget haha...


De var nog allt.. eller ??? hmmm ja jus de ska på fest imorgon till Emma o de ska bli så roligt!
Ska även på kräftskiva med jobbet plus möte:) super roligt.. fan vad jag älskar mitt liv!

saknar er flickor.. Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0